a wild little mind that owns the world

Sep 30, 2014

I have the worst heart burn rn.  I feel like a mutant dragon when I burp.

goodwithwordsbadwithverbs:

isseymiyucky:

THIS IS ABSOLUTELY INAPPROPRIATE WOW OMG RESPECT YOUR GOD IN HIS PLACE OF WORSHIP LADY!

She’s just showing off his work..advertising really. A good marketing plan if you ask me.

It’s appropriate.  She’s being her beautiful self in a place were she is welcome to be and its your own judgement on how you live your life that makes her inappropriate.  God isn’t going to send her to hell for wearing something she feels beautiful in, but HE\SHE will surely send anyone who judges. 
Of course this is usually against the churches own understanding but honestly tho, get ready for their stones if anyone wants to be straight up Biblical.
Sep 28, 2014 / 441 notes

goodwithwordsbadwithverbs:

isseymiyucky:

THIS IS ABSOLUTELY INAPPROPRIATE WOW OMG RESPECT YOUR GOD IN HIS PLACE OF WORSHIP LADY!

She’s just showing off his work..advertising really.
A good marketing plan if you ask me.

It’s appropriate.  She’s being her beautiful self in a place were she is welcome to be and its your own judgement on how you live your life that makes her inappropriate.  God isn’t going to send her to hell for wearing something she feels beautiful in, but HE\SHE will surely send anyone who judges.

Of course this is usually against the churches own understanding but honestly tho, get ready for their stones if anyone wants to be straight up Biblical.

(via bobasaurs)

Sep 27, 2014 / 3 notes
Sep 27, 2014 / 6 notes

Awww.

Sep 27, 2014

bobasaurs said: you havent tweeted in days where are you

Lmfao aww. I’ve been busy with school.  I think I tweeted while in school.  Lol You want to kik me or something haha

Sep 26, 2014 / 60,960 notes

(via bobasaurs)

Sep 25, 2014 / 1 note

tonysmut:

I made this because of you, not for you.  No.  This is for me.

http://i.imgur.com/Q4yHYJD.gif

Sep 25, 2014 / 1 note

I made this because of you, not for you.  No.  This is for me.

yomommasostupidshe:

Good morning, y’all. I am featured on the front page of the biggest #fitness company in the world’s website today, and there’s an article about my weight-loss journey if you’d like to read on http://www.teambeachbody.com/teambeachbodyblog/success-stories/losing-170-pounds-now-muscles?ICID=CT_BBC_09_24_2014 😁✌️. I have to admit, at first I was scared, nervous, and even a little embarrassed for the world to see me at less than my best, but there’s no shame in my game! I’ve accomplished a lot, and I work to maintain it every day, even if I’m not perfect all of the time. #fitness #turbofire #insanity #exercise @beachbodyhq @beachbodychallenge
Sep 25, 2014 / 10 notes

yomommasostupidshe:

Good morning, y’all. I am featured on the front page of the biggest #fitness company in the world’s website today, and there’s an article about my weight-loss journey if you’d like to read on http://www.teambeachbody.com/teambeachbodyblog/success-stories/losing-170-pounds-now-muscles?ICID=CT_BBC_09_24_2014 😁✌️. I have to admit, at first I was scared, nervous, and even a little embarrassed for the world to see me at less than my best, but there’s no shame in my game! I’ve accomplished a lot, and I work to maintain it every day, even if I’m not perfect all of the time. #fitness #turbofire #insanity #exercise @beachbodyhq @beachbodychallenge

Sep 23, 2014 / 317,876 notes

onlyblackgirl:

youngblackandvegan:

wishmaker7:

birdghost:

irl-spain:

sentimentalslut:

people say ‘I love you’ in a lot of different ways

'eat something'

'buckle up'

'get some sleep'

'here have my fries'

'Im gonna draw you something'

'yeah i'll buy it for you'

'text me when you get home safe'

'i brought taco bell'
'have the last slice'
'i got you'

(via bobasaurs)